Prima schimbare importanta a suferit-o prespalarea, in sensul in care pe aceasta nu o mai facem cu apa sub presiune, ci am ales sa o facem cu detergent. De ce? Din cauza riscului de a antrena particulele preexistente pe caroserie, precum contaminanti, bacterii si virusuri, in tot spatiul in care ne desfasuram activitatea. Notam aici si faptul ca, in aceasta perioada am inlocuit samponul cu pH neutru cu spuma activa de concentratie medie. In acest fel, sansele de supravietuire ale virusurilor scad semnificativ. Dupa aplicarea detergentului, acesta trebuie lasat pe caroserie 3-5 minute, timp in care sa actioneze impotriva virusurilor si sa inmoaie murdaria de pe suprafata permitandu-i acesteia totodata sa se desprinda si sa se scurga.

Dupa ce am lasat murdaria sa se scurga, imbracam inca odata autoturismul cu un strat mai gros de aceasta data de spuma activa, asigurand in acest fel o lubrifiere consistenta a caroseriei. Imediat dupa spumare, in timpul in care spuma activa actioneaza pe caroserie, curatam jantele anvelopele si contraaripile iar dupa aceasta, curatam caroseria cu manusile de spalare pe care le descarcam in galeata echipata cu gratar si incarcata cu sampon.

A doua schimbare pe care am ales sa o facem vine odata cu procesul de limpezire. Asadar am hotarat sa limpezim autoturismul lipsindu-ne de ajutorul lancei de presiune, reducand in acest fel pana aproape de zero riscul de a antrena in atmosfera eventuale reziduri ramase pe caroserie. Iar cum apa sub presiune joaca un rol important in timpul procesului de curatare exterioara, am hotarat ca acest protocol sa fie lasat la urma, bucurandu-ne in acest fel de beneficiile lui insa cu un risc minim.

Daca ti-a fost de folos videoclipul, te rugam sa ne dai un like, un share si un subscribe. Multumim si ne revedem curand.

Write a comment:

*

Your email address will not be published.

logo-footer

URMARESTE-NE PE: