• 1 strat – <3 ani

    Pachetul contine:

    • 1 strat Gtechniq Cristal Serum Light

    Detalii:

    Aceasta varianta este una de „compromis”, mai exact stratul de baza nu are un efect hidrofob foarte pronuntat si foarte durabil, asadar trebuie intretinut periodic. Gtechniq nu recomanda aplicarea doar a unui strat de CSL.

    Specificatii tehnice:

    • Durabilitate: <3 ani
    • Rezistenta la chimicale: pH2 – pH12
    • Rezistenta la temperaturi: -40°c … +250°c

    Recomandari:

    • Dupa aplicarea protectiei, autoturismul trebuie sa stea in atelier, la temperatura si umiditate controlate, cel putin 12 ore
    • In prima saptamana de dupa aplicare, autoturismul nu trebuie spalat cu detergent
    • Pentru atingerea durabilitatii optime specificata de producator, mentenenta trebuie facuta odata la 1 an sau la 10.000-15.000 km
    • Este recomandat ca spalarea sa fie facuta la 1-2 saptamani
    • Este recomandat ca intotdeauna autoturismul sa fie uscat dupa spalare pentru a se evita patarea protectiei ceramice
    • Este recomandata stergerea autoturismului cu un prosop de uscare din microfibra (in niciun caz „piele de caprioara”)
    • Este recomandat ca efectul hidrofob sa fie intretinut periodic (se poate aplica ceara lunar sau sealant odata la cateva luni)

    Preturi: clasa mini 310 lei, clasa mica 400 lei, clasa medie 480 lei, clasa mare 650 lei, clasa lux/SUV 800 lei.

  • 2 straturi – 3-5 ani / 18 luni

    Pachetul contine:

    • 1 strat Gtechniq Cristal Serum Light
    • 1 strat Gtechniq EXO v4

    Detalii:

    Este o varianta buna de protectie, cele 2 solutii completandu-se intr-un mod excelent: primul strat (CSL) este foarte dur si durabil, iar al 2-lea (EXO) este foarte hidrofob. Mai exact, EXO este stratul de sacrificiu care ajuta CSL sa aiba durabilitatea scontata, fara prea mult efort din partea soferului.

    Specificatii tehnice:

    • Durabilitate CSL: 3-5 ani
    • Durabilitate EXO: 18 luni
    • Rezistenta la chimicale (CSL): pH2 – pH12
    • Rezistenta la temperaturi (CSL): -40°c … +250°c
    • Unghiul de contact al apei (EXO): 112°
    • Unghiul de scurgere a apei (EXO): 16°

    Recomandari:

    • Dupa aplicarea protectiei, autoturismul trebuie sa stea in atelier, la temperatura si umiditate controlate, cel putin 12 ore
    • In prima saptamana de dupa aplicare, autoturismul nu trebuie spalat cu detergent
    • Pentru atingerea durabilitatii optime specificata de producator, mentenenta trebuie facuta odata la 1 an sau la 10.000-15.000 km
    • Pentru cele mai bune rezultate, EXO trebuie sa fie reaplicat odata 18 luni
    • Este recomandat ca spalarea sa fie facuta la 1-2 saptamani
    • Este recomandat ca intotdeauna autoturismul sa fie uscat dupa spalare pentru a se evita patarea protectiei ceramice
    • Este recomandata stergerea autoturismului cu un prosop de uscare din microfibra (in niciun caz „piele de caprioara”)

    Preturi: clasa mini 590 lei, clasa mica 760 lei, clasa medie 910 lei, clasa mare 1240 lei, clasa lux/SUV 1520 lei.

  • 3 straturi – 3-5 ani / 2 ani

    Pachetul contine:

    • 1 strat Gtechniq Cristal Serum Light
    • 2 straturi Gtechniq EXO v4

    Detalii:

    Este varianta de protectie recomandata de Gtechniq, cele 2 solutii completandu-se intr-un mod excelent: primul strat (CSL) este foarte dur si durabil, iar straturile 2 si 3 (EXO) sunt foarte hidrofobe. Mai exact, straturile de EXO sunt straturi de sacrificiu care ajuta CSL sa aiba durabilitatea scontata, fara prea mult efort din partea soferului.

    Specificatii tehnice:

    • Durabilitate CSL: 3-5 ani
    • Durabilitate EXO: 2 ani
    • Rezistenta la chimicale (CSL): pH2 – pH12
    • Rezistenta la temperaturi (CSL): -40°c … +250°c
    • Unghiul de contact al apei (EXO): 112°
    • Unghiul de scurgere a apei (EXO): 16°

    Recomandari:

    • Dupa aplicarea protectiei, autoturismul trebuie sa stea in atelier, la temperatura si umiditate controlate, cel putin 12 ore
    • In prima saptamana de dupa aplicare, autoturismul nu trebuie spalat cu detergent
    • Pentru atingerea durabilitatii optime specificata de producator, mentenenta trebuie facuta odata la 1 an sau la 10.000-15.000 km
    • Pentru cele mai bune rezultate, EXO trebuie sa fie reaplicat odata la aproximativ 2 ani
    • Este recomandat ca spalarea sa fie facuta la 1-2 saptamani
    • Este recomandat ca intotdeauna autoturismul sa fie uscat dupa spalare pentru a se evita patarea protectiei ceramice
    • Este recomandata stergerea autoturismului cu un prosop de uscare din microfibra (in niciun caz „piele de caprioara”)

    Preturi: clasa mini 860 lei, clasa mica 1100 lei, clasa medie 1340 lei, clasa mare 1810 lei, clasa lux/SUV 2230 lei.

  • 4 straturi – 3-5 ani / 2 ani / 1 an

    Pachetul contine:

    • 1 strat Gtechniq Cristal Serum Light
    • 2 straturi Gtechniq EXO v4
    • 1 strat Gyeon Q2 Booster

    Detalii:

    Este varianta de protectie ceramica auto recomandata de Gtechniq, cele 2 solutii completandu-se intr-un mod excelent: primul strat (CSL) este foarte dur si durabil, straturile 2 si 3 (EXO) sunt foarte hidrofobe iar stratul al 4-lea (Booster) este cel mai hidrofob existent in momentul de fata. Mai exact, straturile de EXO si Booster sunt straturi de sacrificiu care ajuta CSL sa aiba durabilitatea scontata (si chiar sa o creasca) fara niciun efort din partea soferului.

    Specificatii tehnice:

    • Durabilitate CSL: 3-5 ani
    • Durabilitate EXO: 2 ani
    • Durabilitate Booster: ~1 an
    • Rezistenta la chimicale (CSL): pH2 – pH12
    • Rezistenta la temperaturi (CSL): -40°c … +250°c
    • Unghiul de contact al apei (EXO): 112°
    • Unghiul de scurgere a apei (EXO): 16°
    • Rezistenta la chimicale (Booster): pH2 – pH11
    • Unghiul de contact al apei (Booster): 120°

    Recomandari:

    • Dupa aplicarea protectiei, autoturismul trebuie sa stea in atelier, la temperatura si umiditate controlate, cel putin 12 ore
    • In prima saptamana de dupa aplicare, autoturismul nu trebuie spalat cu detergent
    • Pentru atingerea durabilitatii optime specificata de producator, mentenenta trebuie facuta odata la 1 an sau la 10.000-15.000 km
    • Pentru cele mai bune rezultate, EXO trebuie sa fie reaplicat odata la aproximativ 2 ani
    • Pentru cele mai bune rezultate, Booster trebuie sa fie reaplicat odata la aproximativ 1 an
    • Este recomandat ca spalarea sa fie facuta la 1-2 saptamani
    • Este recomandat ca intotdeauna autoturismul sa fie uscat dupa spalare pentru a se evita patarea protectiei ceramice
    • Este recomandata stergerea autoturismului cu un prosop de uscare din microfibra (in niciun caz „piele de caprioara”)

    Preturi: clasa mini 990 lei, clasa mica 1300 lei, clasa medie 1550 lei, clasa mare 2060 lei, clasa lux/SUV 2580 lei.

  • 1 strat – +18 luni

    Pachetul contine:

    • 1 strat Gyeon Q2 Pure

    Detalii:

    Fiind un strat gros, este varianta optima de protectie intr-un singur strat de la Gyeon, dar totusi, este una de „compromis”, mai exact acest strat nu are un efect hidrofob foarte pronuntat si foarte durabil, asadar trebuie intretinut periodic (se poate aplica ceara lunar sau sealant odata la cateva luni)

    Specificatii tehnice:

    • Durabilitate: +18 luni / 30.000 km
    • Rezistenta la chimicale: pH2 – pH11
    • Unghiul de contact al apei: >110°
    • Grosimea stratului total: 0,2 – 0,5qm

    Recomandari:

    • Este necesara aplicarea unui invelis (topcoat), Gyeon Q2M Cure
    • Dupa aplicarea protectiei, autoturismul trebuie sa stea in atelier, la temperatura si umiditate controlate, cel putin 12 ore
    • In prima saptamana de dupa aplicare, autoturismul nu trebuie spalat cu detergent
    • Pentru atingerea durabilitatii optime specificata de producator, mentenenta trebuie facuta odata la 1 an sau la 10.000-15.000 km
    • Este recomandat ca spalarea sa fie facuta la 1-2 saptamani
    • Este recomandat ca intotdeauna autoturismul sa fie uscat dupa spalare pentru a se evita patarea protectiei ceramice
    • Este recomandata stergerea autoturismului cu un prosop de uscare din microfibra (in niciun caz „piele de caprioara”)
    • Este recomandat ca efectul hidrofob sa fie intretinut periodic (se poate aplica ceara lunar sau sealant odata la cateva luni)

    Preturi: clasa mini 270 lei, clasa mica 330 lei, clasa medie 400 lei, clasa mare 530 lei, clasa lux/SUV 660 lei.

  • 3 straturi – +2 ani

    Pachetul contine:

    • 2 straturi Gyeon Q2 Mohs
    • 1 strat Gyeon Q2 Skin

    Detalii:

    Este varianta de protectie recomandata de Gyeon, fiind special creata si numindu-se Gyeon Q2 Syncro, cele 2 solutii completandu-se intr-un mod excelent: primele 2 straturi (Mohs) sunt foarte dure, iar stratul al 3-lea (Skin) este foarte hidrofob si alunecos. Mai exact, stratul de Skin este un strat de sacrificiu care ajuta Mohs sa aiba durabilitatea scontata, fara prea mult efort din partea soferului.

    Specificatii tehnice:

    • Durabilitate: +2 ani / 35.000 km
    • Rezistenta la chimicale: pH2 – pH11
    • Unghiul de contact al apei: >120°
    • Grosimea stratului total: 0,2 – 0,5qm

    Recomandari:

    • Dupa aplicarea protectiei, autoturismul trebuie sa stea in atelier, la temperatura si umiditate controlate, cel putin 12 ore
    • In prima saptamana de dupa aplicare, autoturismul nu trebuie spalat cu detergent
    • Pentru atingerea durabilitatii optime specificata de producator, mentenenta trebuie facuta odata la 1 an sau la 10.000-15.000 km
    • Este recomandat ca spalarea sa fie facuta la 1-2 saptamani
    • Este recomandat ca intotdeauna autoturismul sa fie uscat dupa spalare pentru a se evita patarea protectiei ceramice
    • Este recomandata stergerea autoturismului cu un prosop de uscare din microfibra (in niciun caz „piele de caprioara”)

    Preturi: clasa mini 800 lei, clasa mica 1000 lei, clasa medie 1250 lei, clasa mare 1670 lei, clasa lux/SUV 2000 lei.

  • 4 straturi – +28 luni

    Pachetul contine:

    • 3 straturi Gyeon Q2 Mohs
    • 1 strat Gyeon Q2 Booster

    Detalii:

    Este varianta de protectie recomandata pentru pasionati, cele 2 solutii completandu-se intr-un mod excelent: primele 3 straturi (Mohs) sunt foarte dure, iar stratul al 4-lea (Booster) este cel mai hidrofob existent in momentul de fata. Mai exact, Booster este strat de sacrificiu care ii creste durabilitatea Mohs-ului cu pana la 1 an, fara niciun efort din partea soferului.

    Specificatii tehnice:

    • Durabilitate: +28 luni
    • Rezistenta la chimicale: pH2 – pH11
    • Unghiul de contact al apei: 120°
    • Grosimea stratului total: 0,2 – 0,5qm

    Recomandari:

    • Dupa aplicarea protectiei, autoturismul trebuie sa stea in atelier, la temperatura si umiditate controlate, cel putin 12 ore
    • In prima saptamana de dupa aplicare, autoturismul nu trebuie spalat cu detergent
    • Pentru atingerea durabilitatii optime specificata de producator, mentenenta trebuie facuta odata la 1 an sau la 10.000-15.000 km
    • Este recomandat ca spalarea sa fie facuta la 1-2 saptamani
    • Este recomandat ca intotdeauna autoturismul sa fie uscat dupa spalare pentru a se evita patarea protectiei ceramice
    • Este recomandata stergerea autoturismului cu un prosop de uscare din microfibra (in niciun caz „piele de caprioara”)

    Preturi: clasa mini 950 lei, clasa mica 1150 lei, clasa medie 1420 lei, clasa mare 1890 lei, clasa lux/SUV 2360 lei.

  • 1 strat – 18-24 luni

    Pachetul contine:

    • 1 strat Carpro CQuartz UK 3.0

    Detalii:

    Este o varianta buna de protectie intr-un singur strat, foarte rezistenta la sare, fiind recomandata pentru zonele cu temperaturi scazute si umiditate crescuta.

    Specificatii tehnice:

    • Durabilitate: 18-24 luni
    • Rezistenta la chimicale: pH3 – pH14
    • Unghiul de contact al apei: >110°
    • Grosimea stratului: ~1-2 microni
    • Procent SiO2: 70% cu puritate de 99.9%

    Recomandari:

    • Este necesara aplicarea unui invelis (topcoat), Carpro Reload
    • Dupa aplicarea protectiei, autoturismul trebuie sa stea in atelier, la temperatura si umiditate controlate, cel putin 12 ore
    • In prima saptamana de dupa aplicare, autoturismul nu trebuie spalat cu detergent
    • Pentru atingerea durabilitatii optime specificata de producator, mentenenta trebuie facuta odata la 3-12 luni
    • Este recomandat ca spalarea sa fie facuta la 1-2 saptamani
    • Este recomandat ca intotdeauna autoturismul sa fie uscat dupa spalare pentru a se evita patarea protectiei ceramice
    • Este recomandata stergerea autoturismului cu un prosop de uscare din microfibra (in niciun caz „piele de caprioara”)

    Preturi: clasa mini 320 lei, clasa mica 375 lei, clasa medie 430 lei, clasa mare 540 lei, clasa lux/SUV 650 lei.

  • 1 strat – ~30.000 km

    Pachetul contine:

    • 1 strat Nanolex Si3D

    Detalii:

    Aceasta varianta este una de „compromis”, mai exact stratul de baza nu are un efect hidrofob foarte pronuntat si foarte durabil, asadar trebuie intretinut periodic (se poate aplica ceara lunar sau sealant odata la cateva luni)

    Specificatii tehnice:

    • Durabilitate: ~30.000 km

    Recomandari:

    • Dupa aplicarea protectiei, autoturismul trebuie sa stea in atelier, la temperatura si umiditate controlate, cel putin 24 ore
    • In prima saptamana de dupa aplicare, autoturismul nu trebuie spalat cu detergent
    • Pentru atingerea durabilitatii optime specificata de producator, mentenenta trebuie facuta odata la 1 an sau la 10.000-15.000 km
    • Este recomandat ca spalarea sa fie facuta la 1-2 saptamani
    • Este recomandat ca intotdeauna autoturismul sa fie uscat dupa spalare pentru a se evita patarea protectiei ceramice
    • Este recomandata stergerea autoturismului cu un prosop de uscare din microfibra (in niciun caz „piele de caprioara”)
    • Este recomandat ca efectul hidrofob sa fie intretinut periodic (se poate aplica ceara lunar sau sealant odata la cateva luni)

    Preturi: clasa mini 300 lei, clasa mica 350 lei, clasa medie 400 lei, clasa mare 500 lei, clasa lux/SUV 600 lei.

De ce si cum a aparut protectia ceramica?

De peste 10 ani (si mai abitir odata cu alinierea tarilor europene la standardele U.E. cu privire la bazele vopselurilor), brandurile de profil testeaza si iar testeaza formule chimice care sa ajute la conservarea suprafetelor vopsite si lacuite.

Si iata ca anii de studii si teste nu au fost in van caci industria a adus pe piata de larg consum un produs care, folosind tehnologii de ultima generatie, reuseste sa acopere intru totul necesitatile clientilor.

Ce este o protectie ceramica auto?

Este rezultatul procesului de tranzitie dintre protectiile naturale si mai putin andurante catre cele sintetice, concepute special pentru a salva timpul si banii clientilor. Avand la baza nano-tehnologia, aceasta protectie ceramica sigileaza in calea ei, la nivel nano-molecular, toti porii ramasi sau aparuti in stratul de lac protector.

Practic, odata cu aplicarea de protectie ceramica auto se realizeaza o smaltuire a suprafetei tratate.

Trei specificatii exprese ale tuturor producatorilor, ne atrag atentia in mod deosebit, atunci cand discutam despre aplicarea de protectie ceramica. Toti producatorii cer un mediu controlat din punctul de vedere al temperaturii. De asemenea, toti cer un mediu controlat din punctul de vedere al indicelui de umiditate si la fel, absolut toti cer purtarea cu strictete a echipamentelor de protectie. Nu uitati, asadar, ca protectia ceramica este una dintre cele mai toxice si nocive solutii pe care centrele de detailing auto le folosesc.

De ce sa alegem protejarea autoturismului cu o protectie ceramica auto?

Sunt trei elemente care atrag atentia clientilor nostrii in prima instanta, iar fiecare dintre ele aduce un plus de valoare automobilului si implicit clientilor.

Primul avantaj

Protectia ceramica protejeaza caroseria de aparitia finelor zgarieturi (asa-numitele panze de paianjen). Datorita duritatii solutiei ajunse la maturitate (pana la 9H pe scara de duritate Mohs), aceasta lupta cu succes, impreuna cu lacul protector, impotriva factorilor de abraziune. In acest fel, aspectul de “nou” al autoturismului, se va pastra mult mai mult in timp. Si daca totusi zgarieturile apar, acestea vor fi proiectate mai mult in stratul de protectie ceramica si mai putin sau chiar deloc in cel al lacului protector. Iar aceasta se traduce prin posibilitatea de a trece caroseria printr-un numar mult mai mare de polishari, facute in conditii de maxima siguranta.

Al 2-lea avantaj

Un autoturism protejat cu o protectie ceramica va trece mult mai repede si mai usor prin procesul de spalare si de uscare. Datorita proprietatilor hidrofobe, reziduurie vor adera mai greu la suprafetele tratate. Din acest motiv, inca de la procedura de prespalare, vor fi indepartate cu mult mai multe reziduuri de pe caroserie (de ex., insectele colectate in timpul drumurilor lungi pe zonele de contact ale caroseriei). Odata cu aceasta facilitate, scapam si de stresul de a merge la spalatoria “X” si la spalatorul “Y”, pentru ca sunt singurii care fac o treaba multumitoare. Mai mult decat atat, daca autoturismul nu a fost uscat bine dupa spalare, nu mai este o problema atat de mare pentru ca orice protectie ceramica va respinge inclusiv picaturile de apa ramase pe caroserie si in timpul rularii cu o viteza medie de 60-70 km/h, acestea vor aluneca de pe suprafetele tratate.

Al 3-lea avantaj

Protectia ceramica amana procesul de revopsire. Dar nu revopsirea este cea care ne sperie de fapt ci repercusiunile care de cele mai multe ori vin la pachet odata cu aceasta. De cele mai multe ori (in peste 90% din cazuri) cel putin una dintre urmatoarele 3 mari probleme (daca nu chiar toate), apare:

  • pregatirea incorecta a suprafetelor de vopsit (si ulterior exfolierea)
  • materiale mai slab calitative (lac protector mai moale sau cu o concentratie mai mica de intaritor adaugata)
  • diferente de culoare pe elementele revopsite

De ce sa alegi High Class Detailing pentru aplicarea de protectie ceramica auto?

Nu o sa iti mai spunem despre experienta noastra insa trebuie sa stii ca investim permanent in testarea de produse. Iar pentru ca ne dorim sa oferim cele mai bune solutii clientilor nostrii, am ales sa nu semnam niciun contract de exclusivitate cu niciun producator / importator de protectie ceramica, lasand decizia de alegere a brandului protectiei la liberul arbitru al clientului nostru.

Sigur ca de fiecare data, venim cu recomandari practice, insa corect este ca decizia finala sa apartina clientului, dupa o corecta informare.